ALBA MALL
shopping-ul redefinit. Shopping la plus infinit.
2007, noiembrie: un moment care a marcat ireversibil viata cotidiana din Alba Iulia, in general, si ideea albaiulienilor despre cumparaturi, in special . Alba Mall, cel mai mare centru comercial din judet, isi deschidea portile alaturi de mii de oameni dornici sa vada, sa experimenteze, sa cumpere si sa se bucure de ceea ce s-a creat pentru ei.
Gândit din start ca o construcție atipică față de centrele comerciale clasice, Alba Mall a arătat personalitate, inovație și stil. A fost creat ca un “oraș în oraș” și s-a regăsit total în această formulă: mini-străzi interioare, zone de promenadă sau piețe în miniatură. Pariul s-a dovedit a fi, de la început, unul câștigător. Interesul oamenilor pentru noul centru comercial creștea progresiv, de la o saptămână la alta și de la o promoție la alta iar facilitățile nou apărute, ca zona de food court, spațiile de joacă pentru copii, brandurile internaționale la care albaiulienii aveau acces direct aici, la ei acasă, au făcut din Alba Mall nu doar un spațiu de shopping preferat ci și un veritabil spațiu de socializare, un loc de intâlnire al prietenilor, un spațiu unic în care cumpărăturile se completează cu relaxarea iar distracția cu evenimentele de top.
Shopping mall inclusive
Campania de rebranding, derulată la aniversarea a 5 ani de existență a centrului comercial, a adus un plus de prospețime și de inedit, un suflu nou și, în același timp, un nou cinematograf, multiplex, răspunsul imediat la cererea masivă venită din partea clienților pasionați de film si care, până atunci, nu aveau foarte multe opțiuni și, mai mult, erau “obligate” să facă 100 de km până la Cluj sau Târgu Mureș pentru un film bun, pentru un hit de box office. Acum, Alba Mall se mândrește cu COLOURS CINEMA 3D, singurul multiplex din Alba, Hunedoara și Sibiu, o alegere facilă atât pentru albaiulieni cât și pentru “vecinii” de județ, din Deva sau Sibiu, devoratori de filme noi și bune.
Alba Mall nu a încetat nicio clipa, de la momentul în care primul cumpărător i-a trecut pragul și până acum, sa se reinventeze, sa isi asculte clientii si sa se adapteze permanent nevoilor acestora și dorinței lor de a avea toate facilitățile aici, la cațiva pași de casă.